Έναν πολύ έξυπνο τρόπο σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι της παραγωγής των γνωστών δημητριακών Honey Nut Cheerios για να επιστήσουν την προσοχή στους κατοίκους του Καναδά, όσον αφορά τη μεγάλη μείωση που σημειώνεται τελευταία στον πληθυσμό των μελισσών. Έτσι λοιπόν, η εταιρεία έβγαλε την φιγούρα της αγαπημένης μασκότ της από τις συσκευασίες της και ξεκίνησε μια καμπάνια για την σωτηρία των μελισσών με τον τίτλο #BringBackTheBees.

Ο Buzz, όπως ονομάζεται η μασκότ, “απουσιάζει γιατί κάτι τρομερό συμβαίνει στον κόσμο του”, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ μιας και οι μέλισσες του πλανήτη έχουν αρχίσει να εξαφανίζονται ανά εκατομμύρια, ήρθε η στιγμή που κάτι πρέπει να γίνει για αυτό. Και εκτός από το σχέδιο στα κουτιά, η General Mills παρέχει στον κόσμο σπόρους λουλουδιών για να φυτέψει σε γλάστρες στο μπαλκόνι και τα παράθυρα του.

Σύμφωνα με όσα είπε η Emma Eriksson, διευθύντρια του τμήματος Marketing της παραπάνω επιχείρησης, το 1/3 των τροφών της υφηλίου βασίζεται στην δουλεία που κάνουν στην φύση οι μέλισσες και αφού στον Καναδά η μείωση των πληθυσμών αυτών των εντόμων σήμανε συναγερμό, έπρεπε οι κάτοικοι να αφυπνιστούν και να δράσουν. Στόχος της καμπάνιας είναι να φυτευτούν 35 εκατομμύρια λουλούδια στα σπίτια όλων των Καναδών, για κάθε ένα άτομο και αυτό γιατί, οι μέλισσες επιβιώνουν παίρνοντας το νέκταρ αυτών και μεταφέροντας την γύρη.

Εκτός από τον Καναδά, υπό εξαφάνιση κινδυνεύουν και οι μέλισσες στην νοτιοδυτική Ευρώπη, όπως αποκαλύπτουν σχετικές μελέτες. Μακάρι αυτό φυσικά να μην αποδειχτεί αληθινό.

Ακολουθεί Βίντεο

 

Πηγή: melissokomianet.gr via e-radio.gr

SHARE